
-
Techniek/Service
-
Merken
-
Informatie
-
Referenties
- Artists for Kids
- Artseco
- Federatie van Samaritaanse Werknemers
- Azubisäule.de
- dama-tec GmbH
- DLSE Mietmöbel GmbH
- ECO Schulte
- Fontline
- Franz Eisele u. Söhne GmbH & Co. KG
- Hermle DREHTEILE UND UHREN GmbH & Co. KG
- Kieler Tafeln
- LEUBE Zelte und Hallen GmbH & Co. KG
- Minimum
- ReFood GmbH & Co. KG
- Rühls Bestes GmbH
- Stuttgarter Kickers
- THW
- VfB Stuttgart
Azubisäule.de
Digitale zichtbaarheid direct in het schoolgebouw
Azubisäule.de uit Altdorf bij Neurenberg is gespecialiseerd in het werven van stagiairs en in presentaties en workshops over het thema mediapreventie. Met een innovatief concept brengt het bedrijf leerbedrijven direct naar de plek waar potentiële leerlingen zijn - in de school. Het middelpunt van dit concept is het digitale reclamedisplay DKST-LED43 met touchscreen van TOPREGAL, dat als een zogenaamde "opleidingszuil" is ingericht.
"Ons bedrijfsmodel is gebaseerd op digitale standdisplays waarop opleidingsbedrijven via video of beeld reclame kunnen maken voor hun opleidingsplaatsen - direct in het schoolgebouw", legt Max Prochazka, directeur van Azubisäule.de, uit. "Dit is een enorme toegevoegde waarde voor de bedrijven, omdat ze er zeker van kunnen zijn dat hun vacature echt gezien wordt."
Met de verticale schermen sluit Azubisäule.de aan bij de huidige trend. "Afbeeldingen en video's in staand formaat zijn het summum dankzij platforms als TikTok en Instagram," zegt Prochazka. Dit betekent dat de reclame precies aansluit bij de smaak van de doelgroep: studenten die dagelijks interactie hebben met dergelijke content. Vooral bedrijven zonder een grote aanwezigheid van eindklanten en waarvan het merk minder bekend is, profiteren hiervan. "Wij helpen bedrijven om hun employer brand te versterken en zichtbaar te worden."
Digitaal werven met format
Het proces is heel eenvoudig: geïnteresseerde scholen nemen contact op met Azubisäule.de, waarna geschikte bedrijven uit de regio worden geworven en de levering van de schermen wordt georganiseerd. De inhoud wordt decentraal via internet beheerd met behulp van software. Dit betekent dat advertenties op elk moment kunnen worden aangepast, vervangen of gepauzeerd. Dankzij een eigen grafisch en videoteam creëert Azubisäule.de de content voor veel klanten zelf.
Bedrijven krijgen ook feedback in de vorm van analyses, bijvoorbeeld over de frequentie van het scannen van QR-codes of de duur van het plaatsen van advertenties.
Azubisäule.de maakte kennis met TOPREGAL door de sterke online aanwezigheid. "De prijs-kwaliteitverhouding klopte vanaf het begin. Daarnaast was de klantenservice erg vriendelijk en beleefd." Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 140 digitale klantenstoppers van TOPREGAL in gebruik op scholen in heel Duitsland.
Prochazka benadrukt vooral de service van TOPREGAL: "Ik bel, krijg meteen antwoord, probleem opgelost." In een tijd waarin veel bedrijven moeilijk bereikbaar zijn, zijn het persoonlijke contact en de telefonische bereikbaarheid voor hem van grote waarde. "Daarom heb ik er alle vertrouwen in dat we onze beeldschermen bij TOPREGAL zullen blijven kopen", besluit de bedrijfsleider.

